Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання, які власне й зумовлюють ефективність навчального проекту.
У ході педради я зробив такі висновки, що диференціація не просто потрібна, а повина мати конкретну реалізацію, що може бути досягнуто завдяки методу «scaffolding». Це передбачає ретельну підготовку учителя щодо створення шаблонів, які поступово будуть відходити на задній план і учень зможе сам обирати свої варіанти. Крім того, можна запропонувати спеціальні зразки тощо.
У ході педради я зробив такі висновки, що диференціація не просто потрібна, а повина мати конкретну реалізацію, що може бути досягнуто завдяки методу «scaffolding». Це передбачає ретельну підготовку учителя щодо створення шаблонів, які поступово будуть відходити на задній план і учень зможе сам обирати свої варіанти. Крім того, можна запропонувати спеціальні зразки тощо.
Немає коментарів:
Дописати коментар