Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме:
- визначення шляхів впливу (буклет, презентація, публікація блог тощо)
- я не роблю щось за учня, я скеровую
- я розробляю чіткий хід дій, а учень сам вибудовує свою освітню траєкторію, моніторить успіхи.
Під час 10 модуля я обдумав та обговорив проблеми, як можна використовувати різні техніки постановки запитань, познайомився як створити презентацію, документ, таблицю або веб-ресурс для того, щоб підтримати навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів; створив документ для фасилітації; обговорив з учасниками тренінгу, чому ми навчилися; визначив наявність усіх складових свого Портфоліо.
Немає коментарів:
Дописати коментар